MenÜ
Kosár

Szállítási feltételek

A Webáruházban kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés során megadott szállítási címre szállítja.

 

A házhozszállítás Magyarország egész területére 10.000 Forint felett ingyenes.

Fizetési mód: A GLS General Logistics Systems Hungary Kft. futárszolgálattal történő csomagszállítás esetében a termék(ek) ellenértékét átvételkor a futárnak kell készpénzben kifizetni (szállító partnernél teljesített utánvét).

A szállítási költésg 15.000 Forint alatt 1024 forint,mind a Csomagponton történő átvételnél,mind pedig a házhozszállításnál. 

 

Szállítási címként lakás vagy munkahely címe egyaránt megadható. Célszerű olyan helyre szállíttatni a csomagot, ahol a szállítás időpontjában tartózkodik olyan személy, aki a csomagot átveszi és kifizeti. A futárszolgálat nem ellenőrzi az átvevő személyazonosságát, tehát átadja a csomagot annak a személynek, aki a csomag ellenértékét részére megtéríti.
A Szolgáltató szállító partnere a megrendelt terméke(ke)t munkanapon reggel 8 és délután 18 óra között szállítja házhoz. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.


Amennyiben a megadott szállítási napon az Ügyfél vagy más személy sem tudta átvenni a csomagot, a futár értesítést hagy az Ügyfélnek a csomag érkezéséről, melyen megadja a telefonszámát. Ezen a telefonszámon egyeztethet az ismételt kiszállítás időpontjáról. A futárral történő egyeztetésre az Ügyfélnek 4 nap áll rendelkezésére. Amennyiben az Ügyfél nem veszi fel a kapcsolatot a futárral, az ötödik napon ismételten megkísérlik a csomag kézbesítését. Ha ez a kézbesítés is sikertelen, akkor a csomagot visszaszállítják Szolgáltató telephelyére.

Szállítási idő

A Szolgáltató raktárkészletén levő termékek kiszállítási határideje 2 munkanap.
Amennyiben a megrendelt termékek a megrendelés leadásának idején nincsenek raktárkészleten, úgy a Szolgáltató ennek tényéről a megrendelés beérkezését követő munkanapon elektronikusan vagy telefonon visszajelzést küld az Ügyfél részére, és az Ügyfelet tájékoztatja a várható szállítási időről.

 

A Szolgáltató felhívja az Ügyfelek figyelmét arra, hogy a webáruházba történő regisztráció során adataikat a lehető legpontosabban - különös tekintettel a telefonszámra és az e-mail címre - adják meg, mert a Szolgáltató ezek hiányában nem tudja visszaigazolni és kiküldeni a rendelést.

 

 

A Szolgáltató a megrendeléssel és szállítással kapcsolatos információkkal a 06302424327-es telefonszámon áll az Ügyfelek rendelkezésére.

Átvétel GLS Csomagponton:

A GLS Csomagpont előnye, hogy Önnek nem szükséges otthon várnia a futárt, SMS értesítést kap, amint átvehető a csomag és az Önnek szimpatikus időpontban, nyitvatartási időben befárad a kiválasztott GLS Csomagpontba.

•      250 város+ Budapest, összesen 620 csomagponttal

•      A GLS a feladást követő munkanapon kézbesíti az árut és SMS-ben tájékoztatja a címzettet arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét.

 

•      Amennyiben 5 munkanapon belül nem jelentkezik az átvételre, úgy a csomagot a GLS visszaszállítja a feladónak